Мета:
Створення системи управління підприємством на базі концепції 7S McKinsey, підвищення рівня ефективного використання людських ресурсів для досягнення стратегічних цілей компанії.
Цілі:
оцінити систему управління підприємством;
оцінити потенціал управлінського персоналу відповідно до стратегії компанії;
виявити «зони можливостей», впровадити зміни.
Завдання:
провести кадровий аудит;
формалізувати кадрові процеси;
організувати кадрові процедури.
Методи:
ознайомлення, опитування, інтерв’ю, анкетування, соціологічне дослідження, фокус-група, тренінг.
Етапи проекту:
Аудит структури підприємства:
оцінка побудови організаційно-функціональних взаємозв’язків;
оцінка системи прийняття управлінських рішень;
оцінка руху інформації.
Аудит кадрових процесів:
системи планування персоналу;
процедури підбору;
процедури адаптації;
системи мотивації та стимулювання персоналу;
системи оцінки потенціалу працівників;
системи навчання;
процедури атестації;
корпоративна політика;
аудит кадрової документації;
оцінка правил і процедур, що регламентують діяльність персоналу.
Аудит персоналу:
оцінка відповідності кадрового потенціалу стратегії компанії (кількісна і якісна);
оцінка відповідності кандидатів у працівники щодо вимог компанії (технології підбору персоналу);
оцінка готовності працівників щодо просування по кар’єрі (вертикально, горизонтально);
оцінка мотивації;
оцінка мікроклімату компанії (соціологічна оцінка).
Формалізація кадрових процесів:
розробка принципів компанії, кадрової політики;
розробка профілю компетенцій;
розробка положення про підрозділ;
розробка профілю посад;
розробка робочої інструкції;
розробка положень (інших документів), що регламентують діяльність компанії;
розробка інших документів для підготовки та проведення процедур (атестації, оцінки потенціалу тощо).
Організація процедур:
атестації;
оцінки потенціалу;
фокус – групи.