Авторські програми зорієнтовані на практику
15 років досвіду
в проведенні тренінгів, підготовлених та адаптованих під потреби замовника
Серед наших клієнтів
виробничі компаніЇ, національні мережі, ритейлингові компанії, ІТ- компанії
Гнучко підходимо до запитів замовника
визначаємо із замовником тематику та очікувані результати
Після тренінгів діагностуємо
ефективність впровадження отриманих знань та навичок
Для кого:
Управлінців і тих хто прагне ними стати
Мета заходу:
Напрацювання практичних алгоритмів управління командою, комунікацій, мотивації команди та самомотивації;
Отримання дієвих механізмів зростання відповідальності працівників;
Відпрацювання систем взаємодій команд між собою для досягнення ними бажаних результатів.
Програма:
1. Самопрезентація та харизма
Впевненість в собі, та харизма;
Розвиток власних сильних сторін;
Невербаліка, мова жестів і тіла;
Вміння йти на контакт;
Практикуми : “успішна самопрезентація”;
Практикум : “діалоги”.
2. Внутрішні комунікації в компанії
Роль комунікації в компанії;
Корпоративні правила і стандарти комунікацій;
Шляхи комунікації;
Ефективні наради;
Практикум : “джерело інформації в компанії”.
3. Комунікація та стандарти ведення ділового мовлення
Етика ділового спілкування. Етичні принципи та бізнес – етикет;
Ефективне ділове спілкування;
Маніпуляції в спілкуванні. Розпізнати та зупинити;
Мотивуюча комунікація. Ефективні переговори з командою;
Алгоритми побудови запиту, завдання, діалогу;
Техніка активного слухання;
Комунікація та інфо-перешкоди (“Шуми”);
Практикум : “матриця комунікації”;
Практикум гра : “перешкоди зв’язку”.
4. Побудова діалогу . Комунікативні техніки
Діагностика співрозмовника;
Особистісні відмінності і їх вплив на характер діалогу;
Техніка постановки питання;
Техніки ведення діалогу;
Техніка зворотнього зв’язку;
Правила аргументованої відмови;
Практикум : “подолання комунікативних бар’єрів”;
Практикум – гра : “слухаю – чую”.
5. Комунікативні конфлікти. Техніки управління конфліктами
Причини конфліктів;
Продуктивний і руйнівний конфлікт;
Алгоритм комунікації в конфлікті;
Перетворення руйнівного конфлікту в продуктивний;
Контроль емоцій в конфлікті;
Пошук рішень і вирішення конфліктів;
Практикум : “вирішення конфлікту”;
Практикум : “продуктивний конфлікт”.
6. Переконання та аргументація
Етапи переконання : надання інформації – тлумачення- докази – спростування;
Аргументи та спонтанна аргументація;
Практика переконування;
Сила аргументу. Алгоритм використання аргументів;
Конструктивна критика. Сприйняття та реакція на критику;
Робота із запереченнями;
Маніпуляції в спілкуванні. Стійкість до маніпуляцій;
Практикум – гра : “війна за офіс”;
Практикум : “виявлення маніпуляцій”;
В програмі заплановано:
Розбір кейсів реальних компаній;
Розбір кейсів учасників тренінгу;
Бізнес – ігри;
Додаткова інформація;
Тренінг побудований за принципом 30% – 70% (теорія/практика).
Кому буде корисно: власникам малого і середнього бізнесу, управлінцям, Hr-ам , керівникам структурних підрозділів
Мета : сприяння впровадження коучингу в систему управління компанії.
Для чого :
● Розкрити потенціал і бажання до саморозвитку, готовність сприяти розвитку кожного члена команди;
● Навчитися користуватися принципом позитивного мислення, прийняття, слухати і чути;
● Навчитися досягати результатів через прийняття нешаблонних, нетипових рішень;
● Навчитися застосовувати алгоритм прийняття рішень черз коучинговий підхід;
● На практиці навчитися використовувати коучингові методи та системи.
Очікувані результати :
● Ви та ваші працівники активуєте процеси мислення, розкриєте здібності варіативності мислення;
● Ваші працівники не потребуватимуть готових рішень, бо самі будуть здатні аналізувати ситуації та пропонувати варіанти прийняття рішень;
● Дасть вміння і сміливість відмовитися від старих підходів і застосувати інноваційні нестандартні ходи та схеми прийняття рішень.
Модуль 1 Про коучинг в цілому
● В чому унікальність коучингу. Коучинг серед інших форматів розвитку;
● Схема підготовки (плекання) ідеальної команди.
Модуль 2. Коучинг – практичне застосування
● 3 коучингові підходи;
● 7 найефективніших моделей і технік коучингу;
● 5 алгоритмів та схем.
Модуль 3 Те що вам необхідно для управління в стилі коучингу
● Особисті якості управлінця в стилі коуч;
● 5 найпоширеніших помилок в управлінні в стилі коучинг;
● 7 непорушних правил, яких необхідно дотримуватися при управлінні в стилі коучинг.
Мета:
розвиток навичків, необхідних бізнес-тренеру для успішного проведення навчання
Цільова аудиторія:
працівники, котрі будуть періодично чи систематично займатися навчанням персоналу
Завдання тренінгу:
навчити використовувати проектний підхід в створенні навчальних програм;
навчити передавати знання змістовно та цікаво для різних груп учасників;
надати інформацію про організацію процесу навчання;
відпрацювати на практиці взаємодію з учасниками, навчитись контролювати динаміку групи;
сформувати практичні задачі для використання учасниками у їх тренінгових програмах.
По закінченню навчання учасники зможуть:
ставити цілі і задачі навчання;
підготувати і провести тренінгову сесію;
розвинуть навики роботи з аудиторією;
розробити структуру власного бізнес-тренінгу;
провести оцінку ефективності навчання.
Програма тренінгу:
1-й день:
знайомство, правила роботи;
принципи ефективного засвоєння матеріалу під час тренінгу;
принципи та особливості навчання дорослих;
базова модель навчання;
створення системи навчання в компанії;
створення програми розвитку для окремої категорії персоналу;
методи передтренінгової діагностики потреб у навчанні;
методи посттренінгової оцінки здобутих знань і отриманих вмінь;
тренінгові та не тренінгові проблеми організацій;
практичні вправи про методи збору інформації для визначення потреб навчання.
Форми навчання:
групові аудиторні: тренінг, семінар, майстер-клас;
адаптаційні: наставництво, welcome-тренінг;
самонавчання: банки знань, корпоративні бібліотека та відеотека, дистанційне навчання;
навчання практикою: ротація, заміщення керівника, стажування, участь в робочих групах;
індивідуальне: коучинг, консалтинг, супровід;
тренінг як ефективна форма навчання;
види тренінгів;
структури: тренінгу, тренінгового дня, блоку;
роль тренера в компанії;
поняття «компетенція», компетенції тренера.
методи, які використовуються в тренінгу:
лекція;
дискусія;
мозковий штурм;
розробка і проведення ігор;
кейси, бізнес ігри;
кінометафори;
тести;
ігри та розігріваючі вправи.
Мотивація учасників тренінгу:
способи підвищення мотивації учасників тренінгу;
«важкі учасники»;
правила ефективної комунікації, вербальна та невербальна комунікація.
Методологія розробки тренінгу :
принципи розробки програм навчання;
підготовка роздаткового матеріалу;
підготовка додаткового інструментарію для проведення тренінгу;
принципи запам’ятовування матеріалу тренінгу;
організація простору проведення тренінгу;
етичні принципи і цінності тренера;
практичні вправи про проведення учасниками елементів тренінгу.
2-й день:
Проведення учасниками елементів тренінгу:
безпосереднє проведення індивідуальних тренінгових програм;
зворотній зв’язок щодо якості ведення;
бар’єри у проведенні тренінгу;
власний стиль тренера.
Теми та напрями роботи на тренінгу :
- алгоритм ефективного управління;
- цикл Колбі;
- етапи розвитку організації, елементи організації;
- COPS-аналіз організації;
- цілі, цінності, корпоративна культура;
- самоменеджмент, самомотивація;
- емоційний інтелект керівника;
- ролі і функції керівника, „Я-концепція” керівника;
- планування, постановка цілей, розподіл пріоритетів;
- інвентаризація часу, принцип «Парето», «Вікно Ейзенхауера»;
- команда : принципи формування команди,ролі і відповідальність
- членів;
- команди, принципи делегування та лідерство;
- умови ефективного підбору персоналу;
- політика адаптації;
- оцінка, навчання, мотивація персоналу;
- причини низької лояльності працівників;
- компенсаційні пакети та соц. гарантії;
- організаційна культура: складові організаційної культури, ідентичність
- компанії;
- комунікація;
- конфлікти, виходи із конфліктних ситуацій;
- особиста Карта застосування знань і навиків.
Теми та напрями роботи на тренінгу :
- організація як система цінностей, правил і процедур;
- елементи організації;
- етапи розвитку організації. COPS-аналіз організації;
- ієрархія повноважень в системі управління персоналом;
- ролі, функції, місія менеджера з персоналу, розвиток власного бренду, 5W в процесі підбору;
- «компетенція», принципи розробки моделі компетенцій;
- технологія підбору, «золоті правила» і «чорний список» в процесі підбору;
- оцінка претендента за компетенціями, інструменти оцінки;
- мотивація: теорії мотивації, «карта мотиваторів», принципи побудови системи мотивації, компенсаційні пакети і мотивація;
- побудова системи оплати праці;
- лояльність персоналу;
- адаптація : менеджер з персналу і розробка політики адаптації, процедури адаптації;
- оцінка потенціалу, оцінка діяльності, результати оцінки потенціалу;
- внутрішний і зовнішний резерв;
- розвиток кар’єри працівників, формування системи навчання;
- атестація: цілі, завдання, методи, інструменти, етапи, відповідальність;
- корпоративна культура: HR у формуванні корпоративної культури;
- бізнес-процес HR-а, систематизація функцій HR-а, внутрішні документи.
Теми та напрями роботи:
аналіз галузі в якій працює компанія : перспективи, розвиток, ризики, часова лінія;
аналіз споживачів : унікальність, пластоспроможність;
конкуренція: загальний аналіз та детальний аналіз основного конкурента;
аналіз компанії : активи, фактори успіху, ресурси, зовнішня оцінка ринку;
оцінка якостей компанії та основних конкурентів;
узагальнення та ранжування факторів, аналіз факторів в часових рамках;
формування ключових ідей для стратегічного плану;
формування стратегії : інновація, оновлення, вдосконалення;
масштабування майбутнього компанії;
цілі майбутнього;
місія компанії;
формалізація стратегії: реалізація, відповідальність, графіки замірів результатів, перегляд стратегії.
Проактивний лідер- ефективна команда
Цільова аудиторія :
Керівники відділів, підрозділів;
Молоді спеціалісти з управлінським потенціалом;
Ціль
Напрацювання практичних алгоритмів управління командою, комунікацій, мотивації команди та самомотивації;
Отримання дієвих механізмів зростання відповідальності працівників;
Напрацювання систем взаємодій команд між собою для досягнення ними максимально можливих та бажаних результатів;
Підвищити ефективність лідерів та ефективність команди.
Програма
День 1
Вплив та Владність! Лояльність та прийняття. Лідери – управлінці в компанії.
Практична робота: Я лідер – різний в залежності від…!
Від “Дифузійної групи” до Колективу та Команди.
Практична робота:“Хто ми ?”
Алгоритми формування команди. Етапи формування команди. Характеристики високопродуктивних команд.
SMART вже не той! Команда : Планування. Цілі. Завдання не по SMART.
Практична робота: «Цілі команди = цілі компанії».
Мотивуюча комунікація. Ефективні переговори з командою.
День 2
Принципи компанії. Цінності керівника v.s.бачення працівником цінностей компанії.
Практична робота : Матриця компетенцій та відповідальності команди.
Конфлікти в команді і між командами. Комунікативні перешкоди.
Практична робота: “З мінусу в плюс”. Карта конфлікту. Управління конфліктом.
Конструктивне обговорення проблем. Пошук рішень, обмін думками та ідеями.
Цінності : алгоритми побудови та утвердження в основі Організаційної культури компанії.
Практична робота: процеси формування команди.
Команда 2.0 = команда що саморозвивається.
Практична робота: Від проблеми до можливостей – результат взаємодії команд.
Практична робота: “Розкрути свою команду”. “Змагання та рейтинг команд”.
Тренінг побудований за принципом 20%/80% (теорія/практика).
РЕКРУТИНГ
Підбираємо професіоналів для IT, логістики, retail, HoReCa, аграрної та виробничої сфер
КОНСАЛТИНГ
Здійснюємо оптимізацію бізнес процесів та структури, формуємо стратегії та допомогаємо їх впроваджувати
КОУЧИНГ
Працюємо в напрямках : управлінський коучинг для Топів та власників бізнесів, коучинг особистого розвитку