Консалтинг, який приносить результати

Довгостроковий консалтинг

  • оптимізація бізнес процесів та структури
  • побудова стратегії та допомога у її впровадженні
  • створення сприятливих умов для формування організаційної культури

Перша власна справа

  • первинний консалтинг
  • розробка бізнес-матриці
  • коучинг, тренінги
  • рекрутинг
  • менторство та супровід

Короткостроковий консалтинг

  • модерація,фасилітація
  • підготовка до переговорів
  • стратегічні сесії
  • маркетингові дослідження​

HR- консалтинг

  • побудова системи мотивації
  • грейдинг
  • адаптація нових працівників

Мета: 
Створення системи управління підприємством на базі концепції 7S McKinsey, підвищення рівня ефективного використання людських ресурсів для досягнення стратегічних цілей компанії. 

Цілі: 
оцінити систему управління підприємством; 
оцінити потенціал управлінського персоналу відповідно до стратегії компанії; 
виявити «зони можливостей», впровадити зміни. 

Завдання: 
провести кадровий аудит; 
формалізувати кадрові процеси; 
організувати кадрові процедури. 

Методи: 
ознайомлення, опитування, інтерв’ю, анкетування, соціологічне дослідження, фокус-група, тренінг. 

Етапи проекту: 
Аудит структури підприємства: 
оцінка побудови організаційно-функціональних взаємозв’язків; 
оцінка системи прийняття управлінських рішень; 
оцінка руху інформації. 

Аудит кадрових процесів: 
системи планування персоналу; 
процедури підбору; 
процедури адаптації; 
системи мотивації та стимулювання персоналу; 
системи оцінки потенціалу працівників; 
системи навчання; 
процедури атестації; 
корпоративна політика; 
аудит кадрової документації; 
оцінка правил і процедур, що регламентують діяльність персоналу. 

Аудит персоналу: 
оцінка відповідності кадрового потенціалу стратегії компанії (кількісна і якісна); 
оцінка відповідності кандидатів у працівники щодо вимог компанії (технології підбору персоналу); 
оцінка готовності працівників щодо просування по кар’єрі (вертикально, горизонтально);
оцінка мотивації; 
оцінка мікроклімату компанії (соціологічна оцінка). 
Формалізація кадрових процесів: 
розробка принципів компанії, кадрової політики; 
розробка профілю компетенцій; 
розробка положення про підрозділ; 
розробка профілю посад; 
розробка робочої інструкції; 
розробка положень (інших документів), що регламентують діяльність компанії; 
розробка інших документів для підготовки та проведення процедур (атестації, оцінки потенціалу тощо). 

Організація процедур: 
атестації; 
оцінки потенціалу; 
фокус – групи.

РЕКРУТИНГ

Підбираємо професіоналів для IT, логістики, retail, HoReCa, аграрної та виробничої сфер

КОУЧИНГ

Працюємо в напрямках : управлінський коучинг для Топів та власників бізнесів, коучинг особистого розвитку

ТРЕНІНГИ

Проводимо тренінги за напрямками : корпоративна культура/цінності, командотворення, управління, комунікація

наПишіть нам

captcha

Закрити меню