Менеджер з персоналу

Вимоги :
– Досвід роботи на схожій посаді;
– Володіння ПК (MS Office);
– Грамотна мова;
– Знання англійської мови вітається.

Обов’язки :
– підбір персоналу;
– проведення співбесід;
– супровід адаптації нових працівників;
– кадровий облік.

Умови роботи:
– графік роботи – з пн по пт з 9:00 до 18:00;
– офіційне працевлаштування.

Національний менеджер (продуктова сфера)

Вимоги:
– досвід продажів в продуктовій сфері;
– досвід залучення великих клієнтів (мережі супермаркетів, пекарні, виробники продуктів харчування);
– досвід в підготовці та проведенні презентацій для потенційних клієнтів;
– можливість працювати по всій Україні.

Обов’язки:
– залучення клієнтів;
– постійний супровід клієнтів, підтримка контактів;
– презентація продукції компанії та новинок.

Умови роботи:
– ставка+%;
– компенсація витрат на авто;
– головний офіс – Львів.

Технічний директор виробничого підприємства (швейна галузь)

Обов’язки:

  • здійснення керівництва всіма інженерно-технічними службами підприємства (електрики, механіки та обслуговування);
  • здійснення контролю діяльності підрядників під час проведення ремонтних робіт
  • забезпечення та контроль дотримання правил та норм Охорони Праці та Правил Пожежної Безпеки.
  • Співпраця з постачальниками енергоресурсів та контролюючими органами

 

Вимоги:

  • обов’язкова профільна освіта (швейна галузь);
  • досвід роботи на аналогічній посаді на швейному підприємстві не менш 2 років;
  • V група допуску з електробезпеки;
  • знання англійської (обов’язково) та польської (бажано) мов на високому рівні;
  • здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність.

 

 

 

Начальник швейного виробництва

Завдання:

  • планування виробництва, щоденний контроль виконання плану та оформлення звіту;
  • контроль залишків, пошук та закупівля основних та прикладних матеріалів;
  • розробка конфекційних карт на продукцію;
  • розробка технологічної послідовності і технологічної схеми обробки моделей;
  • організація роботи швейного цеху;
  • розробка норм виробітку і розцінок.

Вимоги:

  • технічна грамотність;
  • системність у роботі;
  • вища освіта (легка промисловість, технолог, конструктор);
  • знання англійської мови на рівні від intermediate.

Бізнес-аналітик

Вимоги:
– Знання обліку на підприємстві, знання принципів роботи торгового та виробничого підприємства;
– Досвід роботи на схожій посаді;
– Знання офісної програми та 1C;
– Знання англійської вітається.

Завдання:
– Аналіз та опис бізнес-процесів;
– Проведення навчання по роботі з програмою 1С;
– Впровадження ПЗ 1С на підприємствах замовників.

Бренд-менеджер

Шукаємо БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА у торгову компанію.

Вимоги:

– Досвід роботи в сфері маркетингу не менше 1,5 роки;
– Досвідчений користувач ПК (знання програм пакету Microsoft Office, 1С, вітається досвід роботи з графічними редакторами);
– Знання англійської мови – бажано.

Завдання:

– Аналіз ринкових умов та створення концепції бренду;
– Виведення ТМ на ринок, ребрендинг існуючої;
– Написання публікацій та прес-релізів (співпраця з медіа).

Програміст 1С 8.3

Українська компанія-виробник, шукає програміста у відділ IT на постійну зайнятість

Вимоги:

  • досвід роботи на схожій позиції від 1 року;
  • знання 1-С бухгалтерія (основи);
  • знання програми 1-С- 8.0 (різні конфігурації)
  • успішний досвід написання (дописування) та впровадження програмного забезпечення на підприємстві.

Умови:

  • офіційне працевлаштування;
  • професійний розвиток;
  • стабільна компанія;

Мікробіолог

Куди : В лабораторію компанії яка займається виробництвом продуктів харчування

Хто може кандидувати :
– з вищою біологічною освітою
– з ПРАКТИЧНИМ досвідом роботи мікробіологом або на схожій посаді
– людина готова до проведення цікавих досліджень в колі професіоналів в потужній компанії з великими перспективами

Умови праці :
– попередньо говоримо про повний робочий день
– комфортні умови праці – сучасна діюча лабораторія зі всім необхідним для роботи
– високий рівень оплати праці

Модельєр-конструктор

Вимоги: 

  • вміння конструювати одяг,
  • побудова лекал,
  • формування ростового ряду,
  • знання швейної техніки та можливість відшивання взірця,
  • малювання ескізу моделі,
  • творчі здібності та бажання створювати щось нове

 

Обов’язки:

  • розробка конструкцій моделі
  • конструювання нових лекал та по ескізу
  • технічне моделювання
  • відшиття базових зразків
  • формування ростового ряду.

 

Умови роботи:

з пн по пт, з 9:00 по 18:00

Офіс-менеджер (вакансія неактуальна)

Виробничо-торгова компанія запрошує на роботу офіс-менеджера
Вимоги:
вища освіта;
попередній досвід роботи від 1 року;
знання комп’ютера та сучасних засобів комунікації (viber, whatsup, gmail) та 1С;
середній рівень знання англійської мови.

Обов’язки:
прийом дзвінків;
оформлення замовлень в програмі;
виписка видаткових накладних;
формування заявок на склад;
розмови з клієнтами по телефону;
робота в 1С;
формування актів звірок;
внесення банківських виписок;
організація роботи офісу.

Умови праці:
з пн по пт., з 9:00 по 18:00

Юрисконсульт (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна

Про компанію: Іноземна аграрна компанія


Вимоги до кандидата:
Вища юридична освіта рівня спеціаліст/ магістр;
Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю (буде перевагою).
Знання цивільного, господарського, земельного, трудового, податкового, кримінального та кримінально-процесуального  законодавства, правового регулювання  ЗЕД (включаючи валютний контроль).
Знання Англійської мови: intermediate.

Комп’ютерна грамотність:
Досвід роботи на подібній позиції від 3-х р.
Бажана наявність власного автомобіля.

Обов’язки: Договірна робота (розробка та аналіз проектів договорів).
– Юридичний супровід діяльності компанії  у всіх сферах (фінанси і бухгалтерія, продажі і постачання, управління персоналом, виробництво, логістика тощо)
– Представництво інтересів компанії в судових, правоохоронних, контролюючих органах
– Претензійно-позовна робота.
– Підготовка та оформлення корпоративної документації.

Вид занятості: повна.
Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 17:30

Особисті якості:

  • Аналітичний склад розуму
  • Організованість та управління часом
  • Відповідальність
  • Стресостійкість

Асистент менеджера відділу продажу (вакансія неактуальна)

Компанія з іноземними інвестиціями запрошує на роботу асистента менеджера з продажів

Вимоги:

  • організованість, акуратність, відповідальність, гнучкість, ініціативність
  • високий рівень комунікативних навиків; грамотна і правильна вимова
  • знання офісних програм
  • знання англ (письмово, усно) на рівні носія мови
  • вміння і бажання працювати з обліковими програмами (математичний склад розуму)
  • уміння і бажання працювати в команді

задачі:

  • ведення переговорів з іноземними замовниками (країнами Європи)- щоденна комунікація
  • ведення якісної комунікації з працівниками інших підрозділів компанії
  • ведення бази даних
  • підготовка звітності

Умови:

  • високий рівень корпоративної культури в Компанії
  • можливість професійного росту
  • офіційна оплата праці

Менеджер по роботі з клієнтами (вакансія неактуальна)

Компанія займається продажем комплектуючих до смартфонів та інших гаджетів
Місто: Львів
Опис вакансії: робота з існуючою клієнтською базою; пошук та робота з новими клієнтами; оформлення електронних документів в 1С.
Вимоги:
– досвід роботи в торгівлі;
– здатність швидко навчатися;
– знання ПК на рівні користувача (WORD, EXCEL), вітається знання 1С;
Особисті якості:
– відповідальність;
– грамотність;
– уважність до деталей;
– пунктуальність.
Вид зайнятості: повна
Графік роботи: пн-пт, 9:30 – 18:00, одна година – обід
Оплата праці: ставка + відсоток від продажів

 

Керівник відділу постачання

Виробничо-торгова компанія харчової промисловості шукає керівника відділу постачання

Вимоги:

  • Знання процесу закупівель;
  • Досвід у веденні переговорів;
  • Вміння управляти рухом матеріально-технічних запасів;
  • Вища освіта;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років;
  • Досвідчений користувач ПК (знання       програм пакету Microsoft Office, 1С);
  • Наполегливість, рішучість , ініціативність, цілеспрямованість, чесність та порядність.


Обов’язки:

  • Управління ланцюгом  закупівель ;
  • Ефективне формування служби закупівель;
  • Досягнення максимально оптимальних умов з постачальниками;
  • Формування системи управління залишками сировини та матеріалів;
  • Впровадження інструментаріїв безперебійного забезпечення всіх служб підприємства матеріалами та сировиною;
  • Впровадження методів  , які ефективно впливають на фінансовий результат;
  • Генерація додаткових грошових потоків для підприємства через покращення умов постачання і управління  ланцюгом закупівель.
  • Реформування служби постачання в тому числі кадрової;
  • Впровадження ефективної процедури закупівель;
  • Впровадження ефективних алгоритмів управління запасами на складах;
  • Проведення  моніторингу  та контролю запасів складів по всіх групах товарів;
  • Розширення  географії обсягу постачальників.
  • Проведення  моніторингу та аналізу необхідного ринкового сегменту.


Умови праці:
Графік роботи з пн по нт з 9:00 до 18:00
Оплата послуг мобільного зв’язку, оплата оренди власного авто та витрат на пальне.

Технолог виготовлення хлібо-булочних виробів (вакансія неактуальна)

Іноземна компанія-виробник.
Продукт : покращувачі для випікання хлібо – булочних виробів
Повна занятість.
Обовязки :
– робота з існуючою базою клієнтів по покращувачах для випікання хлібу;
– пошук нових клієнтів.
– надання консультацій та проведення майстер-класів для технологів підприємств.
Вимоги:
– досвід роботи за відповідною спеціальністю
– добрі комунікативні якості (грамотна мова і вміння висловити думку);
– вміння презентувати продукт;
– знання польської, англійської (на рівні розуміння і спілкування);
– закордонний паспорт;
– власне авто ( бажано).
Оплата праці:
висока ставка + бонуси, компенсація використання власного авто.

Продавець-консультант (вакансія неактуальна)

Місто: Київ

Обов’язки:

— розрахунок вартості;

— консультація по матеріалах, ціні, конструктивних особливостях тощо;

— заповнення звітів;

— розсилка комерційних пропозицій, пошук потенційних покупців.

Вимоги:

— знання офісних програм та бажане знання 1С бухгалтерія;

— середня освіта;

— наявність досвіду роботи на схожій посаді;

Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 18:00

Менеджер по роботі з клієнтами (вакансія неактуальна)

Обов’язки:
виконання планів продаж на закріпленій території за допомогою дилерів та партнерів
пошук потенційних партнерів на закріпленій території в телефонному режимі
повний супровід клієнта по замовленням, документообігу, акційним пропозиціям і т.д.
договірна робота по закріпленим клієнтам
вчасне та повне інформування клієнтів по існуючім пропозиціям компанії
вчасне і повне забезпечення клієнта продукцією компанії
взаємодія з виробництвом щодо термінів
виконання цільових показників по продажам.

Вимоги:

досвід на схожій посаді від 2 років;
професійні навички роботи в ПК;
знання етапів продаж та досвід в телефонних продажах

Графік роботи: з пн по пт, з 9:00 по 18:00

Територіальний менеджер (Одеса) (вакансія неактуальна)

Виробничо-торгова компанія (непродуктова сфера) запрошує на роботу територіального менеджера

Основні задачі:

  • управління продажами;
  • підтримка існуючих клієнтів;
  • пошук нових клієнтів;
  • розширення території.

Вимоги:

  • досвід роботи в сфері продажів;
  • вміння самоогранізації свого робочого дня;
  • акуратність, презентаційні та комунікаційні якості.

Умови:

 

  • компенсація витрат на телефон та відрядження.

Контролер ОТК (вакансія неактуальна)

Місто Рівне

Виробниче підприємство з іноземними інвестиціями запрошує на роботу контролера ОТК

Обов’язки:

-Робота з підрядними організаціями по пошиттю чохлів до м’яких меблів

-Пошук нових підрядників для виготовлення продукції

-Контроль якості продукції підрядників

Вимоги:

-Знання швейної справи

-Вміння вести переговори

-Власний автомобіль

Умови роботи:

-Постійні відрядження по Україні

-Офіційне працевлаштування

Менеджер з персоналу (вакансія неактуальна)

Вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи на схожій позиції;

 

Обов’язки:

  • пошук працівників;
  • проведення співбесід;
  • супровід адаптації нових працівників;
  • кадровий облік.

 

Умови роботи:

графік роботи – з пн по пт з 9:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування.

Технолог виготовлення хлібо-булочних виробів (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Іноземна компанія-виробник.
Продукт : покращувачі для випікання хлібо – булочних виробів
Повна занятість.
Обовязки :
– робота з існуючою базою клієнтів по покращувачах для випікання хлібу;
– пошук нових клієнтів.
– надання консультацій та проведення майстер-класів для технологів підприємств.
Вимоги:
– досвід роботи за відповідною спеціальністю
– добрі комунікативні якості (грамотна мова і вміння висловити думку);
– вміння презентувати продукт;
– знання польської, англійської (на рівні розуміння і спілкування);
– закордонний паспорт;
– власне авто ( бажано).
Оплата праці:
висока ставка + бонуси, компенсація використання власного авто.

Менеджер з продажу на ринку B2C (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія – виробник сувенірної та рекламної продукції
Продукт: щорічники, записники, ін.;
Обов’язки:
– організація роботи відділу роздрібних продаж;
– пошук, опрацювання та обслуговування клієнтів, що працюють на роздрібному та дрібногуртовому ринку
– координація процесу відвантаження замовлень та контроль доставки;
– документальний супровід реалізації замовлень.
Вимоги:
– вік від 21 року,
– освіта вища або незакінчена вища,
– буде перевагою наявність власного авто та водійського посвідчення.
Особисті якості:
– чесність, відкритість, лояльність, доброзичливість, щирість, –
оптимізм,
– орієнтація на командну роботу і колектив,
– розвинуті лідерські якості,ініціативність, здатність до самостійної роботи, відповідальність,
– вміння досягати поставленої мети,
– креативність і вміння швидко приймати рішення,
– мотивація на розвиток та професійний ріст.
Навички:
– впевнений і активний користувач ПК;
– бажане знання англійської мови, буде перевагою.
Повна зайнятість
Відрядження по Україні, та за кордон (Польща, Угорщина, Західна Європа)
Оплата праці: висока ставка + бонуси від продажів.

Менеджер ЗЕД (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!

Про компанію: Іноземна аграрна компанія

Вимоги: Освіта вища, повна. Знання мов – Англійська (intermediate). Впевнений користувач ПК (Microsoft office)  Робота в 1С бажано; Досвід від 2 років ЗЕД, постачання, збут. Знання первинних бухгалтерські документів, правила документообігу на підприємстві; замовлення товарів на підприємстві, робота з постачальниками/ клієнтами.

Обов’язки:

  1. ЗЕД, адміністрування процесу.(Техніка, запчастини, обладнання, хімія, насіння)
  2. Замовлення та адміністрування наступних груп: Паливо, IT комп’ютерна техніка, оренда техніки.
  3. Замовлення товару , пошук альтернативних постачальників , робота в 1С,створення замовлень , контроль та створення номенклатури, створення постачальника , аналіз ринку, контроль надходження документів від постачальника, контроль оплат , отримання найкращих умов та цін.
  4. Контроль роботи  ассистента менеджера з постачання щодо замовлення:
  • Тара, упаковка, піддони, ящики, біг-беги, каністри
  • Утилізація тари
  • Кур’єрські послуги
  • Офіс МШП, канцтовари
    Особисті якості: Відповідальність,наполегливість, комунікабельність, бажання навчатися і розвиватися, спостережливість, уважність, здатність опрацьовувати великий об’єм паперової роботи, стресостійкість.
    Вид занятості: повна
    Графік роботи : з 9:00 до 17:30


Логіст (вакансія неактуальна)

Компанія-дистриб’ютор запрошує на роботу логіста

Вимоги:

  • досвід роботи зі складською та транспортною логістикою;
  • знання ПК, 1С 8.0;
  • знання маршрутів перевезення вантажів;
  • комунікабельність, відповідальнсть, організованість.

Обов’язки:

  • контроль відповідності замовлень до технічних можливостей перевізників та складів компанії;
  • контроль виконання умов договору з клієнтом щодо оплат, виконання замовлення, доставки;
  • контроль ефективного використання товарних запасів на складах компанії;
  • пошук транспорту для відвантаження товару клієнту

Умови роботи:

графік роботи з 9:00 до 18:00

Production Manager (вакансія неактуальна)

Our client – the international company is looking for Production Manager.

He has the global responsibility of maintaining and developing of all operation facilities in accordance with the strategy plan and hereunder the global responsibility of operation results, financial as well as performance, efficiency and quality.

Areas of responsibility:

  • Act as responsible for the whole garment factory.
  • Budget and investment responsibility in the operation facilities in the department according to the strategy and sales budget.
  • Responsibility for the overall planning of the delivery times negotiated with logistic and sales departments.
  • Responsibility for the overall delivery follow-up
  • Secure availability of sufficient operation facilities according to strategy and budgets from sales managers
  • Together with business areas management to secure the availability of sufficient operation equipment
  • Operation results together with production department
  • Actively require knowledge on new production techniques in production department
  • Organising the building up of new operation facilities.
  • Follow up on overall procurement of raw materials
  • Organising quality control systems and follow-up on quality results
  • Organising costs saving projects in the production and related departments
  • Improve the time study and efficiency systems in production department
  • Follow-up on general efficiency in the production department
  • Participating in BU meetings and communicating group management and board decisions on operation matters

planning and execution of training and developing plans for coordinators and operation managers according to need

Play active roll in developing trust in other peoples skills

Бухгалтер (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Обов’язки:
Точно і оперативно виконувати завдання, поставлені головним бухгалтером чи керівником підприємства; розвиватися, освоюючи нові ділянки роботи.
Робота з первинними документами на придбання та продаж ТМЦ, послуг, робіт; облік ТМЦ; клієнт-банк; зарплата і ін.
Написання ділових листів, відправка кореспонденції, ведення реєстрів договорів, наказів і ін.
Вимоги:
Знання основних правил, стандартів бухгалтерського обліку, розуміння обліку ПДВ, податку на прибуток, основ касової дисципліни.
Досвід в обліку зарплати, кадрового обліку.
Вища освіта по даній спеціальності.
Досвід роботи від 6 місяців
Особисті якості:
Відповідальність, акуратність, наполегливість, вміння працювати швидко і точно, комунікабельність, низька конфліктність.
Навички:
Впевнений і активний користувач ПК (Word, Excel – відмінно, 1С – впевнено, МЕДок – вітається);
Повна зайнятість

 

 

Дизайнер флексографії (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Іноземна компанія – виробник упаковки
Місто: Львів
Обов’язки: розробка логотипів, графічного матеріалу
Вимоги до кандидиата:
– навички роботи в програмах CorallDraw, Illustrator;
– естетика;
– почуття смаку;
– можливість поїхати на навчання в інше місто на місяць;
Вид зайнятості: повна;
Графік роботи: пн-пт, 8:00 – 17:00

Начальник деревообробного виробництва (вакансія неактуальна)

Про компанію: іноземна компанія-виробник
Вимоги: досвід роботи на відповідній чи дотичній посаді від 2 років; добре розуміння процесу управління виробництвом такого типу; – знання англійської мови (intermediate);
Обов’язки: – організація та контроль постачання сировини; – контроль виробництва;
Особисті якості: – відповідальність; – пунктуальність; – вимогливість.
Офіційне працевлаштування, заробітня плата – 40000.

Фінансовий директор (вакансія неактуальна)

Місто – Львів
Заробітня плата – 26000 грн


Торгова компанія запрошує на постійну роботу фінансового директора

Основні задачі:

  • Вдосконалення та постановка управлінського обліку компанії;
  • Формування та аналіз управлінської звітності (рух грошових коштів прямим і непрямим методами, P&L), консолідація інформації з різних ЦФВ;
  • Організація та контроль дотримання процесу бюджетування , щомісячний контроль виконання бюджету підприємства;
  • Податкове планування та оптимізація оподаткування;
  • Податкова та бухгалтерська звітність;
  • Управління процесами та персоналом.

Керівник відділу персоналу (вакансія неактуальна)

Місто Рівне

Виробнича компанія запрошує на роботу керівника відділу персоналу

Основні задачі:

забезпечення персоналом усіх рівнів

забезпечення HR процесів, впровадження процедур (адаптація персоналу, відні тренінги, оцінка виконання задач, оцінка системи стимулювання, м оніторинг зарплат, організація заходів для формування корпоративної культури, надання консультацій керівникам підрозділів з питань управління песоналом)

управління підлеглими

Завідувач лабораторії - технолог хлібзаводу (вакансія неактуальна)

м. Червоноград

Обов’язки: Оптимізація технологічних процесів на виробництві; покращення, оновлення асортименту продукції для завоювання більшої долі ринку;

– аналіз технологічних процесів;

– покращення існуючих, розробка та запровадження нових рецептур продукції;

– контроль якості сировини та готової продукції на виробництві;

– впровадження нововведень на виробництві;

– навчання персоналу;

– організація та контроль технологічних процесів на виробництві;

– контроль залишків напівфабрикатів, сировини і готової продукції;

– ведення технологічної документації;

– забезпечення наявності технологічних карт на виробництві;

– контроль чистоти приміщень, санітарних норм та гігієни на виробництві.

Вимоги : вища освіта та стаж роботи від 3-ьох років

– досвід роботи на виробництві хлібобулочних виробів.

– досвід роботи з нормативно-технічною документацією

– досвід розробки та аналізу рецептур

Бажаний досвід роботи на підприємстві зі штатом від 60 людей

Особисті якості: Бажання розвиватися, ініціативність, відповідальність, стійкість, цілеспрямованість

Начальник розкрійного цеху (вакансія неактуальна)

м.Рівне

Компанія-виробник мягких меблів запрошує на роботу начальника розкрійного цеху.

Задачі:

  • забезпечення виконання планових показників по розкрою моделей
  • контроль якості виконання робіт у відповідності до стандартів якості
  • управління персоналом

Вимоги:

відповідна освіта (вища, або середня спеціальна)

досвід роботи на швейному підприємстві

зняння роботи обладнання ELECTRA

досвід управління підлеглими

Категорійний менеджер (побутова хімія і супутні товари) (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія – мережа супермаркетів
місто Червоноград
Вимоги:
– досвід роботи обов’язково у даній сфері та напрацьовані контакти з постачальниками даної групи товарів.
– бажання працювати, ініціативність,
– здатність до самостійної роботи, відповідальність,
– вміння досягати поставленої мети.
Повна занятість.
Компанія надає житло, якщо кандидат не з Червонограду

Технолог швейного виробництва

Шукаємо Технолога швейного виробництва у іноземну компанію

Обов’язки:

  • складання технологічної послідовності обробки виробу;
  • міжопераційний та кінцевий контроль якості;

Вимоги:

  • освіта технолога швейного виробництва;
  • володіння англійською мовою на високому рівні;
  • досвід роботи за спеціальністю;
  • знання конструкції швейних виробів та промислового швейного обладнання;
  • впевнене користування комп’ютером.

Бухгалтер

Вимоги:

  • знання 1С 8,3;
  • знання податкового законодавства, ПДВ, податок на прибуток, різні системи оподаткування;
  • робота в Word, Excel;
  • бажаний досвід роботи у будівельній галузі;
  • Аналітичний склад розуму

Обов’язки:

  • Ведення бухгалтерського, управлінського та податкового  обліку;
  • Ведення матеріалів, ПДВ, зарплати.

Юрист

Профіль компанії – будівельна сфера:

Обов’язки:

  • Методичне керівництво правовою роботою на підприємстві.
  • Участь у роботі з укладення господарських договорів, підготовки висновків про їх юридичну обгрунтованість, у розробленні умов колективних договорів, а також розгляді питань про дебіторську і кредиторську заборгованість.
  • Участь у підготовці висновків щодо правових питань, які виникають у діяльності підприємства, а також у розробленні пропозицій для удосконалення діяльності підприємства.
  • Надання довідок і консультацій працівникам підприємства про сучасне чинне законодавство, а також висновки з організаційно-правових та інших юридичних питань, надання допомоги в оформленні документів і актів майново-правового характеру.
  • Підготовка документів для дозвільних процедур в будівництві та здачі в експлуатацію об’єктів нерухомого майна.

Вимоги:

  • Знання, навики та досвід в наступних галузях права: будівельна сфера, претензійно-позовна діяльність, корпоративне, договірне право.
  • Освіта: Вища, юридична.
  • Досвід роботи на схожій посаді.
  • Розмовний рівень англійської мови.

Директор з виробництва

У іноземну виробничу компанію потрібен Директор з виробництва.

Обов’язки:

  • планування, організація та керування загальними виробничими операціями
  • підготовка, консультування та впровадження інвестицій
  • постійний контроль над усіма виробничими документами, розробка калькуляцій, технологічних схем виготовлення продукції
  • ефективне керівництво командою та комунікація

Вимоги:

  • обов’язкова профільна освіта (швейна галузь);
  • досвід роботи на аналогічній посаді на швейному підприємстві не менш 2 років;
  • знання англійської (обов’язково) та польської (бажано) мов на високому рівні;
  • здатність приймати рішення та брати на себе відповідальність

Бухгалтер (часткова зайнятість)

Завдання: 

  • Розрахунок зарплат;
  • Робота з фінансами, РРО, оптимізація витрат
  • Ведення статистики
  • Робота з документами вхідними, вихідними
  • Оплата матеріалів та офісної техніки
  • Виконання поточних завдань
  • Контроль за використанням фінансів
  • Кадри
  • Вчасно здані звіти

Вимоги: 

  • Знання бухгалтерського обліку, податкового кодексу, законодавства по охороні праці;
  • Володіння ПК (Exel, Word);
  • Відповідальність, чесність, своєчасність виконання завдань

Умови праці:

  • часткова занятість;
  • Лікування в мединому центрі за ціною собівартості премії.

Адміністратор

Вимоги: 

  • Планування роботи лікарів, пацієнтів, головного лікаря
  • Обзвін
  • Робота з грошима, РРО
  • Звіти та ведення статистики
  • Робота з документами вхідними, вихідними
  • Замовлення та контроль матеріалів та офісної техніки
  • Виконання поточних завдань
  • Контроль та підтримка чистоти
  • Робота з комп’ютером

Вимоги:

  • Знання документообіг, якісна комунікація, робота з РРО, ведення статистики, написання коротких  текстів;
  • Бажане знання англійської;
  • Знання офісних програм (Exel, Word);
  • Відповідальність, привітність, командний гравець  націлений на результат, чесність, креативність;

Умови праці:

  • Графік роботи позмінний;
  • Лікування в мединому центрі за ціною собівартості премії.

Регіональний менеджер з продажу проектів

Компанія яка працює у сфері промислового світла

Вимоги:

  • вища технічна освіта;
  • досвід роботи в сфері освітлення чи електропостачання(буде перевагою);
  • високий рівень комунікативних навичок;
  • досвід роботи в сфері продажу послуг;
  • наявність водійського посвідчення та автомобіля;

 

Обов’язки:

  • робота з існуючими клієнтами;
  • залучення нових клієнтів;
  • супровід проектів, постійна комунікація з клієнтами
  • тримати руку на пульсі ринку промислового світла.

 

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • гнучка система оплати праці (ставка+%+бонуси+соц.пакет);
  • сучасний офіс, молода команда;
  • стабільна компанія з хорошим ім’ям і гарною репутацією;
  • компенсація авто.

Механік швейного обладнання

Вимоги:

  • Технічна освіта (бажано у механічній галузі);
  • Практичний досвід роботи по технічному обслуговуванню машин на сучасних виробництвах;
  • Уважність, відповідальність та точність при виконанні роботи;
  • Знання ПК (Word, Exel);
  • Вміння читати технічну документацію;

 

Обов’язки:

  • Контроль технічного стану і організація ремонту обладнання;
  • Планування і проведення ремонтних робіт;
  • Здійснення аварійного ремонту;
  • Запровадження заходів задля подовження строків експлуатації обладнання та ін.;

 

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Гідна оплата праці

Головний агроном

Потужна агро-компанія з іноземними інвестиціями, один із лідерів ринку в Західній Україні, шукає для роботи у Львівській області Головного агронома

Вимоги:

  • вища агрономічна освіта;
  • досвід роботи на посадіГоловного агронома (бажано в компанії з іноземними інвестиціями);
  • впевнений користувач ПК;
  • обов’язкове знання англійської мови на рівні достатньому для комунікації;
  • відповідальність, вимогливість, принциповість.

Обов’язки:

  • забезпечення якісного та своєчасного проведення сільськогосподарських робіт, використання техніки, контроль якості продукції, що виробляється;
  • організація роботи щодо розрахунку необхідної кількості мінеральних добрив, насіння та засобів захисту рослин, контроль за дотриманням правил їх зберігання та раціонального використання;
  • участь у розробці виробничих програм, технологічних карт по вирощуванню різних видів сільськогосподарських культур;
  • бюджетування діяльності блоку за усіма напрямками діяльності
  • надання рекомендацій щодо покращення технологічного процесу вирощування культур та оптимізації затрат;
  • вживання заходів для запобігання збиткам.

Умови роботи:

  • офіційне працевлаштування;
  • робота в команді професіоналів;
  • забезпечення мобільним зв’язком та службовим автомобілем.

Регіональний менеджер (Private Lable)

Місто: Львів

Компанія-виробник мінеральної води запрошує на роботу регіонального менеджера (Західний регіон)

Основні задачі:

підписання договорів
контроль процесів розробки дизайну і друку етикетки
контроль отримання продукції
контроль проплат

Вимоги:

досвід роботи в сегменті «ХоРеКа»
бажання професійного росту
власне авто

Умови:

можливість заробляти
чітка система винагород (% в залежності від проданої продукції)
компенсація витрат на авто, телефонні розмов

Асистент директора

Будівельно-інвестиційна компанія запрошує на роботу асистента генерального директора.

Вимоги:

досвід роботи від 2 років;

вища освіта;

англійська мова – вільно;

вміння формувати документи;

фінансова грамотність;

дипломатичність, уважність;

відмінне знання MS Office, знання офісної техніки;

ініціативність.

Задачі:

планування часу керівника;

замовлення квитків, бронювання готелів;

контроль виконання внутрішніх розпоряджень працівниками;

реєстрація вхідної/вихідної документації.

Бухгалтер

Вимоги:

  • вища економічна освіта;
  • досвід роботи на схожій посаді;
  • знання програм 1С8.3, Word, Excel, M.e.doc;
  • знання англійської мови на початковому рівні;
  • відповідальність, організованість, уважність, здатність швидко навчатися, неконфліктність.

 

Обов’язки:

  • облік ПДВ, прихід та списання виробничих та інших матеріалів, ведення обліку основних засобів, авансові звіти, каса, місячні статистичні звіти, імпорт товару;
  • реєстрація та ведення реєстру податкових накладних, ведення всієї документації по основних засобах, аналіз розрахунків з постачальниками;
  • вхідна та вихідна кореспонденція.

 

Умови роботи:

графік роботи – з пн по пт з 9:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування.

Керуючий магазину (вакансія неактуальна)

Вимоги:

  • ПК впевнений користувач (MS Office, Internet, електронна пошта);
  • Досвід роботи в торгівлі на керівній посаді від 6 міс. (бажано з продуктами харчування);
  • Знання касової дисципліни;
  • Відповідальність, ініціативність та активність;
  • Комунікабельність, привітність.

Обов’язки:

  • Забезпечення високого рівня обслуговування покупців;
  • Управління персоналом магазину;
  • Організація та координація торгових процесів магазину;

Умови роботи:

  • Цікава динамічна робота;
  • Графік роботи Пн-Пт;
  • Висока оплата праці + бонуси;
  • Кар’єрний та професійний розвиток.

Керівник відділу продажу (вакансія неактуальна)

Виробничо-торгова компанія (непродуктова сфера) запрошує на роботу керівника відділу продажу

Основні задачі:

  • управління продажами
  • ведення ключових клієнтів
  • контроль виконання менеджерами планів продаж
  • контроль фінансових показників
  • пошук нових клієнтів
  • управління персоналом

Вимоги:

  • досвід роботи комерційним директором, регіональним менеджером
  • лідерські якості
  • бажання розвитку і вдосконалення
  • орієнтація на результат
  • презентаційні та комунікаційні якості

Умови:

фіксований посадовий оклад

особисті бонуси від залучення ключових клієнтів

бонуси від виконання планів продаж підрозділу

Менеджер з персоналу (HR) (вакансія неактуальна)

Українська виробничо-торгова компанія запрошує на роботу менеджера з персоналу. Територіально- Новий Львів Основні задачі:

  • підбір персоналу
  • адаптація працівників
  • організація навчання
  • формування внутрішнього кадрового резерву та організація процесу наставництва
  • організація та проведення оцінки персоналу
  • вдосконалення системи стимулювання
  • організація корпоративних заходів

вимоги:

  • успішний досвід роботи у сфері HR від 5 років;
  • бажання професійного росту;
  • вміння аналізувати інформацію та готувати пропозиції/презентації;
  • відмінні комунікативні навики;

Інженер-механік (вакансія неактуальна)

Вимоги:
– вища або неповна вища технічна освіта;
– технічний досвід в деревообробному та/або металообробному секторі;
– технічний досвід в меблевому виробництві буде перевагою;
– досвід роботи з дозвільною та технічною документацією;
– водійське посвідчення;
– базові знання та вміння комунікувати польською мовою будуть перевагою.

Обов’язки:
– аналіз технічного стану і справності обладнання;
– утримання обладнання в справному стані;
– знаходження та комунікація з сервісними компаніями та постачальниками запчастин;
– контроль над виконанням робіт по ремонту та обслуговуванню обладнання;
– погодження дозвільної документації на експлуатацію нового обладнання.

Особисті якості:
– відповідальність;
– наполегливість;
– ініціативність;
– робота на результат.

Ми пропонуємо:
– робота в дружньому колективі;
– офіційне працевлаштування;
– високий рівень заробітньої плати;
– виконання всіх соціальних гарантій.

Комерційний директор (вакансія неактуальна)

Виробничо-торгова компанія запрошує на роботу комерційного директора

Основні задачі:

  • Побудова системи продаж (хлібо-булочна продукція)
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами
  • Управління/ формування торгової команди
  • Побудова системи стимулювання продаж
  • Підготовка звітності
  • Бюджетування

Вимоги:

знання ринку

досвід в продажах

управлінські/лідерські якості

орієнтація на процес/результат

Начальник складального цеху (вакансія неактуальна)

Компанія з іноземними інвестиціями запрошує на роботу начальника складального цеху мягких меблів
Місто Великі Мости
Заробітня плата 25000

Основні задачі:

Організація виробничого процесу;

  • Організація обліку та контролю за діяльністю персоналу;
  • Контроль якості;
  • Формування звіту про діяльність за період.

Основні вимоги:

  • Знання технології виробництва м’яких меблів;
  • Досвід керівної роботи в організації виробничих процесів;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Розмовна польська мова

Умови:

офіційне працевлаштування

офіційна оплата праці

можливість професійного і кар’єрного росту

Маркетолог (вакансія неактуальна)

Ціль: Якісна робота по просуванню ТМ на ринку. Розробка стратегії та реалізація в рамках існуючих умов ринку. Робота з партнерами та командою продаж.  Розробка маркетингових активностей та контроль їх реалізації.

Обов’язки:

  1. Пошук підрядників та робота з дизайнерами.
  2. Контроль, реалізації маркетингової стратегії на закріпленій території.
  3. Участь в розробці акцій, сайту, POS матеріалів і т.д.
  4. Проведення постійних навчань для персоналу дилерів, формування якісної бази навчання на фабриці.
  5. Виконання розпоряджень директора пов’язаних з збором інформації по існуючим конкурентам, маркетинговій активності та ціновій політиці виробників.
  6. Формування звітності за встановленою формою.
  7. Виконання маркетингових планів продаж на закріпленій території та заходів згідно потреб компанії.
  8. Постійна комунікація з партнерами компанії для відстеження активності конкурентів та долі на ринку.

 

Вимоги:
1. Високій рівень комунікативних навичок
2. Наявність досвіду роботи на схожій посаді.
3. Успішний досвід підтверджений рекомендаціями.
4. Вища освіта.
5. Високий рівень користування ПК.

 

Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 18:00

Соціальний та компенсаційний пакет: телефон, ноутбук, оплата відряджень, амортизація авто, паливо (за потребою).

Директор з виробництва (вакансія неактуальна)

Успішна виробничо-торгова компанія (виробництво продуктів харчування) запрошує на роботу директора з виробництва

Ціль посади:

забезпечення операційної діяльності виробництва

Основні задачі:

  • управління виробничим підрозділом (300 чол)
  • контроль виробничих процесів; підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення/оптимізації
  • аналіз виробничих показників, підготовка звітності
  • забезпечення ефективної комунікації з комерційним підрозділом та логістикою

Вимоги:

  • досвід роботи на управлінських посадах на великих виробничих підприємствах у сфері виробництва продуктів харчування від 5 років
  • досвід роботи в системних компаніях (перевага)
  • знання і досвід впровадження сучасних систем бережливого виробництва
  • успішний досвід впровадження змін
  • знання основ фінансового та проектного менеджметну
  • лідерські якості
  • дипломатичність, гнучкість, орієнтація на ефективну комунікацію
  • наявність рекомендацій з попередніх місць роботи

Керівник відділу продажу (супервайзер) (вакансія неактуальна)

Вакансія: Керівник відділу продажу (супервайзер)
Вимоги: вища освіта, високий рівень володіння ПК, вміння керувати, вміння робити продажі, системне мислення, наявність водійського посвідчення.

Обов’язки: – організація діючих менеджерів з продажу, активізація їх в роботі за межами офісу (відвідування дилерів, замовників, архітекторів, забудовників);

  • створення системи роботи з клієнтами;
  • створення системи вводу нових працівників на посаду;
  • постановка задач та їх реалізація;
  • вивчення ринку та клієнтів;
  • вивчення продукту та створення інструкцій для навчання та підвищення кваліфікації менеджерів з продажу.

Особисті якості: чесність, відданість, розуміння що таке результат.

Консультант з продажу бізнесу (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Місто: Київ Компетенції і функціональні зобов’язання: – стратегічне планування по проекту; – ведення переговорів з перспективними для компанії проектами; – формування комерційної пропозиції для проекту; – аналіз документів компанії клієнта; – розробка інвестиційних документів по проекту; – складання плану просування проекту спільно з маркетологом компанії; – спілкування з потенційними інвесторами; – продаж франшизи і супровід угоди; – ведення CRM-системи по клієнтам; – формування звітів по проекту для компанії клієнта. Вимоги до кандидиата: – ділова хватка, впевненість, вміння вести переговори і вільно спілкуватися з власниками бізнесу; – комунікабельність на всіх соціальних рівнях; – пунктуальність; – вміння працювати з великою кількістю завдань і виставляти пріоритети; – розуміння механізму роботи бізнесу – здатність до самоорганізації і планування робочого дня; – вміння швидко приймати рішення і брати на себе відповідальність; – вміння доводити справу до результату; готовність працювати з терміновими завданнями. Навички: вільне володіння українською, російською та англійською мовами; Вид зайнятості: повна Оплата: ставка + відсотки від продажу бізнесу

PR-менеджер (вакансія неактуальна)

Компанія зі 100% іноземним капіталом (30 км від Львова) запрошує на роботу

Вимоги:

Досвід роботи в маркетингу, розробка PR-програм, журналістика тощо.

Навички планування, комунікації та презентації на високому рівні.

Публічні виступи, промови та ін.

Високі навички у створенні презентацій та звітів.

Особисті якості:

Хороша самоорганізація, аналітичне мислення, ініціативність.

Стресостійкість, емоційна стабільність, товариськість.

 

Обов’язки:

  • Моніторинг задоволеності потреб та рівня лояльності орендодавців.
  • Моніторинг конкурентного середовища з точки зору PR-діяльності, соціальних ініціатив, спонсорських програм.
  • Створення PR стратегії: визначення цільових груп, аналіз інформаційного поля, розробка PR-платформи, визначення повідомлення для цільової групи, вибір найкращого просування каналів, план PR-побудови.
  • Підготовка та реалізація PR-заходів, розробка програм спонсорства, організація соціальних заходів, що дозволить компанії стати більш інтегрованою з місцевими громадами.
  • Презентація компанії в засобах масової інформації, соціальних мережах, спеціалізованих виставках тощо.
  • Створення позитивного іміджу, демонстрації фінансово-економічної потужності, високих стандартів, пояснення місії компанії, цінностей та цілей тощо.

 

Тип зайнятості: повний робочий день

Робочі години: 9:00 – 17:30

ння консультацій та проведення майстер-класів для технологів підприємств.
Вимоги:
– досвід роботи за відповідною спеціальністю
– добрі комунікативні якості (грамотна мова і вміння висловити думку);
– вміння презентувати продукт;
– знання польської, англійської (на рівні розуміння і спілкування);
– закордонний паспорт;
– власне авто ( бажано).
Оплата праці:
висока ставка + бонуси, компенсація використання власного авто.

Керівник відділу продажу (вакансія неактуальна)

Виробничо-торгова компанія (непродуктова сфера) запрошує на роботу керівника відділу продажу (Західний регіон)

Основні задачі:

  • управління продажами
  • ведення ключових клієнтів
  • контроль виконання менеджерами планів продаж
  • контроль фінансових показників
  • пошук нових клієнтів
  • управління персоналом

Вимоги:

  • досвід роботи комерційним директором, регіональним менеджером
  • лідерські якості
  • бажання розвитку і вдосконалення
  • орієнтація на результат
  • презентаційні та комунікаційні якості

Умови:

фіксований посадовий оклад

особисті бонуси від залучення ключових клієнтів

бонуси від виконання планів продаж підрозділу

Бухгалтер по зарплаті (вакансія неактуальна)

Вимоги:

  • вища економічна освіта;
  • досвід роботи на виробничих підприємствах;
  • знання програм Word, Excel, 1С8.3;
  • відповідальність, організованість, уважність, здатність швидко навчатися, неконфліктність.

Обов’язки:

  • нарахування заробньої плати;
  • робота у програмах Excel та 1.С;
  • робота з великими базами даних, різними видами нарахувань.

Умови роботи:

графік роботи – з пн по пт з 9:00 до 18:00;

офіційне працевлаштування.

Головний бухгалтер (вакансія неактуальна)

Компанія, яка працює у сфері продажу лако-фарбової продукції запрошує головного бухгалтера(на постійній основі). Територіально – вул.Промислова
Обовязки:
ведення податкового обліку (+ первинний облік- без підлеглих) + звітність у всі контролюючі органи(ТзОВ на загальній системі оподаткування + ведення ФОП;
підготовка управлінської звітності для власника бізнесу
Вимоги:
досвід роботи головним бухгалтером;
знання ЗЕД;
знання 1С 8.0 і вміння працювати в даній програмі;

Дизайнер (вакансія неактуальна)

Вимоги:

Знання графічного пакету Adobe (Illustrator, Photoshop);

Середній рівень знання англійської мови;

Схожий досвід роботи

Обов’язки:

Обробка макетів принтів – зміна розмірів, кольорів, підготовка до друку, створення ескізів-інструкцій для розкрою моделей з принтами;

Створення паттернів для тканин з ескізів клієнтів;

Створення макетів вишивок, етикеток, бирок;

Умови роботи:

з пн по пт, з 9:00 до 18:00

Головний бухгалтер (30000 грн.) (вакансія неактуальна)

Новостворене виробниче підприємство з іноземними інвестиціями запрошує на роботу головного бухгалтера

Функції:

Контроль ведення бухгалтерського і управлінського обліку

Підготовка та подання звітності в контролюючі органи

Підготовка управлінської звітності для власників бізнесу

Формування підрозділу по мірі функціонування компанії

Вимоги:

досвід роботи від 5 років, вища освіта

досвід роботи в компанії з іноземними інвестиціями

знання міжнародних стандартів ведення обліку

англійська мова на рівні вільного спілкування (письмово, усно)

досвід управління підлеглими

Менеджер (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Про компанію: українська компанія з іноземними інвестиціями

Вимоги: знання  англійської або польської мови на розмовному рівні; знання 1С.

Обов’язки:
– Робота в 1С: виписка рахунків, видаткові накладні, нумерація (порядковість номерів замовлень).
– Робота з існуючими клієнтами, пошук нових (в телефонному режимі);
– Зустрічі з клієнтами на місці;
– Адміністрування сайту(деколи);
– Приготування замовлення до відправки;
– Перевірка наявності товару, звірка того що надійшло по накладних.
Графік : пн-пт з 9:00 по 17:30

Асистент керівника (вакансія неактуальна)

Місто Львів
Заробітня плата – 10000

Шукаємо для замовника позитивну, розумну, інтелігентну, грамотну людину на посаду асистента генерального директора.

Основні задачі:

  • планування часу керівника
  • планування нарад, комунікація з керівниками по напрямках по виконанню задач
  • розсилка/отримання для подальшої роботи необхідної інформації
  • комунікація з відвідувачами
  • підготовка презентаційних матеріалів про компанію
  • виконання інших доручень

Вимоги: досвід роботи від 2 років, вища освіта, вміння працювати з офісною технікою, вихованість; уважність до деталей, акуратність.

Інспектор з кадрів (вакансія неактуальна)

(вакансія неактуальна)

Про компанію: Іноземна аграрна компанія

Вимоги: освіта вища, неповна вища,досвід роботи на аналогічній посаді в компанії виробника, знання трудового законодавства, комп’ютерна грамотність.

Обов’язки:

    • Ведення бази даних та облік працівників в 1С 8.3.
    • Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
    • Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
    • Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. .
    • Контроль документообігу при відрядженні , згідно правил компанії.

Особисті якості: комунікабельність, організованість та управління часом, відповідальність.
Вид зайнятості: повна.
Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 17:30.

Регіональний менеджер (м. Вінниця, Хмельницький) (вакансія неактуальна)

Територія – Центр України. Вінниця, Хмельницький, Житомир, Кропивницький, Черкаси

Обов’язки:

якісна робота з партнерами на закріпленій території, розвиток, навчання дилерів та розширення каналів збуту;

пошук партнерів на закріпленій території;

контроль, розширення та супровід дилерів на закріпленій території;

участь в розробці мотивації персоналу дилерів, контроль виконання інструкцій, наказів і розпоряджень компанії;

проведення постійних навчань для персоналу дилерів, формування якісної бази для партнерів;

виконання розпоряджень директора пов’язаних з збором інформації по існуючим конкурентам, маркетинговій активності та ціновій політиці виробників;

формування звітності за встановленою формою;

виконання цільових показників по продажам.

Вимоги:

  • високій рівень комунікативних навичок;
  • наявність досвіду роботи в продажах дверей або будівництві (розглядаються також інші напрямки);
  • успішний досвід підтверджений рекомендаціями.
  • знання ринку дверей або будівельних матеріалів;
  • лідерські якості та досвід з навчання персоналу;
  • знання психології та методики навчання персоналу;
  • вища освіта;
  • наявність автомобіля;
  • знання ПК на високому рівні;

Графік роботи: з пн по пт, з 9:00 по 18:00
Відрядження : 60%

Управитель-господарник в садибу в Карпатах (вакансія неактуальна)

Садиба знаходиться поблизу міста Сколе, на території в 30 соток, де є садиба, сауна і господарське приміщення.
Вимоги до кандидиата: чоловік чи жінка віком до 50 років, або молода сім’я,
Обов’язки:
– забезпечення порядку та догляд за садибою;
– дрібний поточний ремонт;
– догляд за територією і сауною;
– прийом туристів(поселення);
– деколи приготувати простенький сніданок для гостей.

Оплата праці 7000 грн в місяць
Після кожного робочого місяця можна брати відпустку за свій рахунок терміном до 10 днів.
Проживання в окремій частині будинку.

Менеджер зі збуту (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія займається гуртовим продажем витратних матеріалів: лаки, фарби, глина
Місто: Львів
Вимоги: активний продавець, досвід роботи у даній сфері, бажане знання англійської мови, бажання працювати, ініціативність, здатність до самостійної роботи, відповідальність, вміння досягати поставленої мети.
Обов’язки: робота з існуючими клієнтами, залучення нових, проведення телефонних переговорів.
Оплата праці: ставка+відстоки від продажів.
Вид зайнятості: повна, пн-пт, з 9:00 – 18:00.