ТРЕНІНГ ДЛЯ ТРЕНЕРІВ
Мета:
розвиток навиків, необхідних бізнес-тренеру для успішного проведення навчання
Цільова аудиторія:
працівники, котрі будуть періодично чи систематично займатися навчанням персоналу
Завдання тренінгу:
- навчити використовувати проектний підхід в створенні навчальних програм;
- навчити передавати знання змістовно та цікаво для різних груп учасників;
- надати інформацію про організацію процесу навчання;
- відпрацювати на практиці взаємодію з учасниками, навчитись контролювати динамку групи;
- сформувати практичні задачі для використання учасниками у їх тренінгових програмах.
По закінченню навчання учасники зможуть:
- ставити цілі і задачі навчання;
- підготувати і провести тренінгову сесію;
- розвинуть навики роботи з аудиторією;
- розробити структуру власного бізнес-тренінгу;
- провести оцінку ефективності навчання.
Програма тренінгу:
1-й день:
- знайомство, правила роботи;
- принципи ефективного засвоєння матеріалу під час тренінгу;
- принципи та особливості навчання дорослих;
- базова модель навчання;
- створення системи навчання в компанії;
- створення програми розвитку для окремої категорії персоналу;
- методи передтренінгової діагностики потреб у навчанні;
- методи посттренінгової оцінки здобутих знань і отриманих вмінь;
- тренінгові та не тренінгові проблеми організацій;
- практичні вправи про методи збору інформації для визначення потреб навчання.
форми навчання:
- групові аудиторні: тренінг, семінар, майстер-клас;
- адаптаційні: наставництво, welcome-тренінг;
- самонавчання: банки знань, корпоративні бібліотека та відеотека, дистанційне навчання;
- навчання практикою: ротація, заміщення керівника, стажування, участь в робочих групах;
- індивідуальне: коучинг, консалтинг, супровід;
- тренінг як ефективна форма навчання;
- види тренінгів;
- структури: тренінгу, тренінгового дня, блоку;
- роль тренера в компанії;
- поняття «компетенція», компетенції тренера.
методи, які використовуються в тренінгу:
- лекція;
- дискусія;
- мозковий штурм;
- розробка і проведення ігор;
- кейси, бізнес ігри;
- кінометафори;
- тести;
- ігри та розігріваючі вправи.
практичні вправи про джерела інформації щодо цілей навчання
мотивація учасників тренінгу:
- способи підвищення мотивації учасників тренінгу;
- «важкі учасники»;
- правила ефективної комунікації, вербальна та невербальна комунікація.
методологія розробки тренінгу :
- принципи розробки програм навчання;
- підготовка роздаткового матеріалу;
- підготовка додаткового інструментарію для проведення тренінгу;
- принципи запам’ятовування матеріалу тренінгу;
- організація простору проведення тренінгу;
- етичні принципи і цінності тренера;
- практичні вправи про проведення учасниками елементів тренінгу.
2-й день
проведення учасниками елементів тренінгу:
- безпосереднє проведення індивідуальних тренінгових програм;
- зворотній зв’язок щодо якості ведення;
- бар’єри у проведенні тренінгу;
- власний стиль тренера.