СТРАТЕГІЯ : АЛГОРИТМИ ПОБУДОВИ

Теми та напрями роботи:

  • аналіз галузі в якій працює компанія : перспективи, розвиток, ризики, часова лінія;
  • аналіз споживачів : унікальність, пластоспроможність; 
  • конкуренція: загальний аналіз та детальний аналіз основного конкурента;
  • аналіз компанії : активи, фактори успіху, ресурси, зовнішня оцінка ринку;
  • оцінка якостей компанії та основних конкурентів;
  • узагальнення та ранжування факторів, аналіз факторів в часових рамках;
  • формування ключових ідей для стратегічного плану;
  • формування стратегії : інновація, оновлення, вдосконалення;
  • масштабування майбутнього компанії;
  • цілі майбутнього;
  • місія компанії;
  • формалізація стратегії: реалізація, відповідальність, графіки замірів результатів, перегляд стратегії.