Контролер ОТК

Місто Рівне
Заробітня плата – 20000 грн

Виробниче підприємство з іноземними інвестиціями запрошує на роботу контролера ОТК

Обов’язки:

-Робота з підрядними організаціями по пошиттю чохлів до м’яких меблів

-Пошук нових підрядників для виготовлення продукції

-Контроль якості продукції підрядників

Вимоги:

-Знання швейної справи

-Вміння вести переговори

-Власний автомобіль

Умови роботи:

-Постійні відрядження по Україні

-Офіційне працевлаштування

Керівник відділу персоналу

Місто Рівне
Заробітня плата – 20000 грн.

Виробнича компанія запрошує на роботу керівника відділу персоналу

Основні задачі:

забезпечення персоналом усіх рівнів

забезпечення HR процесів, впровадження процедур (адаптація персоналу, відні тренінги, оцінка виконання задач, оцінка системи стимулювання, м оніторинг зарплат, організація заходів для формування корпоративної культури, надання консультацій керівникам підрозділів з питань управління песоналом)

управління підлеглими

Начальник деревообробного виробництва

Про компанію: іноземна компанія-виробник
Вимоги: досвід роботи на відповідній чи дотичній посаді від 2 років; добре розуміння процесу управління виробництвом такого типу; – знання англійської мови (intermediate);
Обов’язки: – організація та контроль постачання сировини; – контроль виробництва;
Особисті якості: – відповідальність; – пунктуальність; – вимогливість.
Офіційне працевлаштування, заробітня плата – 40000.

Комерційний директор

Виробничо-торгова компанія запрошує на роботу комерційного директора

Основні задачі:

  • Побудова системи продаж (хлібо-булочна продукція)
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами
  • Управління/ формування торгової команди
  • Побудова системи стимулювання продаж
  • Підготовка звітності
  • Бюджетування

Вимоги:

знання ринку

досвід в продажах

управлінські/лідерські якості

орієнтація на процес/результат

Завідувач лабораторії - технолог хлібзаводу

м. Червоноград

Обов’язки: Оптимізація технологічних процесів на виробництві; покращення, оновлення асортименту продукції для завоювання більшої долі ринку;

– аналіз технологічних процесів;

– покращення існуючих, розробка та запровадження нових рецептур продукції;

– контроль якості сировини та готової продукції на виробництві;

– впровадження нововведень на виробництві;

– навчання персоналу;

– організація та контроль технологічних процесів на виробництві;

– контроль залишків напівфабрикатів, сировини і готової продукції;

– ведення технологічної документації;

– забезпечення наявності технологічних карт на виробництві;

– контроль чистоти приміщень, санітарних норм та гігієни на виробництві.

Вимоги : вища освіта та стаж роботи від 3-ьох років

– досвід роботи на виробництві хлібобулочних виробів.

– досвід роботи з нормативно-технічною документацією

– досвід розробки та аналізу рецептур

Бажаний досвід роботи на підприємстві зі штатом від 60 людей

Особисті якості: Бажання розвиватися, ініціативність, відповідальність, стійкість, цілеспрямованість

Дизайнер поліграфії

Вакансія: дизайнер поліграфії
Вимоги до кандидата:
Досвід роботи на аналогічній або спорідненій посаді в галузі поліграфії не менше 1 року
Впевнене володіння ПК та знання програм (Adobe (Photoshop, Ilustrator) CorelDraw).
Наявність портфоліо.
Навички підготовки до друку.
Додатковим плюсом буде хоча б часткове знання друкарських технологічних процесів.
Відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в команді, швидкість та якість в роботі, уважність до деталей, бажання вчитись і розвиватись.
Повна зайнятість (офіс) з 9−00 до 18−00, офіційне працевлаштування, зростаюча заробітна плата

Директор з виробництва (вакансія неактуальна)

Успішна виробничо-торгова компанія (виробництво продуктів харчування) запрошує на роботу директора з виробництва

Ціль посади:

забезпечення операційної діяльності виробництва

Основні задачі:

  • управління виробничим підрозділом (300 чол)
  • контроль виробничих процесів; підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення/оптимізації
  • аналіз виробничих показників, підготовка звітності
  • забезпечення ефективної комунікації з комерційним підрозділом та логістикою

Вимоги:

  • досвід роботи на управлінських посадах на великих виробничих підприємствах у сфері виробництва продуктів харчування від 5 років
  • досвід роботи в системних компаніях (перевага)
  • знання і досвід впровадження сучасних систем бережливого виробництва
  • успішний досвід впровадження змін
  • знання основ фінансового та проектного менеджметну
  • лідерські якості
  • дипломатичність, гнучкість, орієнтація на ефективну комунікацію
  • наявність рекомендацій з попередніх місць роботи

Головний бухгалтер (вакансія неактуальна)

Компанія, яка працює у сфері продажу лако-фарбової продукції запрошує головного бухгалтера(на постійній основі). Територіально – вул.Промислова
Обовязки:
ведення податкового обліку (+ первинний облік- без підлеглих) + звітність у всі контролюючі органи(ТзОВ на загальній системі оподаткування + ведення ФОП;
підготовка управлінської звітності для власника бізнесу
Вимоги:
досвід роботи головним бухгалтером;
знання ЗЕД;
знання 1С 8.0 і вміння працювати в даній програмі;

Керівник відділу продажу (супервайзер) (вакансія неактуальна)

Вакансія: Керівник відділу продажу (супервайзер)
Вимоги: вища освіта, високий рівень володіння ПК, вміння керувати, вміння робити продажі, системне мислення, наявність водійського посвідчення.

Обов’язки: – організація діючих менеджерів з продажу, активізація їх в роботі за межами офісу (відвідування дилерів, замовників, архітекторів, забудовників);

  • створення системи роботи з клієнтами;
  • створення системи вводу нових працівників на посаду;
  • постановка задач та їх реалізація;
  • вивчення ринку та клієнтів;
  • вивчення продукту та створення інструкцій для навчання та підвищення кваліфікації менеджерів з продажу.

Особисті якості: чесність, відданість, розуміння що таке результат.

Менеджер по роботі з клієнтами (вакансія неактуальна)

Обов’язки:
виконання планів продаж на закріпленій території за допомогою дилерів та партнерів
пошук потенційних партнерів на закріпленій території в телефонному режимі
повний супровід клієнта по замовленням, документообігу, акційним пропозиціям і т.д.
договірна робота по закріпленим клієнтам
вчасне та повне інформування клієнтів по існуючім пропозиціям компанії
вчасне і повне забезпечення клієнта продукцією компанії
взаємодія з виробництвом щодо термінів
виконання цільових показників по продажам.

Вимоги:

досвід на схожій посаді від 2 років;
професійні навички роботи в ПК;
знання етапів продаж та досвід в телефонних продажах

Графік роботи: з пн по пт, з 9:00 по 18:00

Менеджер по роботі з клієнтами (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!

Компанія займається продажем комплектуючих до смартфонів та інших гаджетів
Місто: Львів
Опис вакансії: робота з існуючою клієнтською базою; пошук та робота з новими клієнтами; оформлення електронних документів в 1С.
Вимоги:
– досвід роботи в торгівлі;
– здатність швидко навчатися;
– знання ПК на рівні користувача (WORD, EXCEL), вітається знання 1С;
Особисті якості:
– відповідальність;
– грамотність;
– уважність до деталей;
– пунктуальність.
Вид зайнятості: повна
Графік роботи: пн-пт, 9:30 – 18:00, одна година – обід
Оплата праці: ставка + відсоток від продажів

Технолог виготовлення хлібо-булочних виробів (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Іноземна компанія-виробник.
Продукт : покращувачі для випікання хлібо – булочних виробів
Повна занятість.
Обовязки :
– робота з існуючою базою клієнтів по покращувачах для випікання хлібу;
– пошук нових клієнтів.
– надання консультацій та проведення майстер-класів для технологів підприємств.
Вимоги:
– досвід роботи за відповідною спеціальністю
– добрі комунікативні якості (грамотна мова і вміння висловити думку);
– вміння презентувати продукт;
– знання польської, англійської (на рівні розуміння і спілкування);
– закордонний паспорт;
– власне авто ( бажано).
Оплата праці:
висока ставка + бонуси, компенсація використання власного авто.

Менеджер з продажу на ринку B2C (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія – виробник сувенірної та рекламної продукції
Продукт: щорічники, записники, ін.;
Обов’язки:
– організація роботи відділу роздрібних продаж;
– пошук, опрацювання та обслуговування клієнтів, що працюють на роздрібному та дрібногуртовому ринку
– координація процесу відвантаження замовлень та контроль доставки;
– документальний супровід реалізації замовлень.
Вимоги:
– вік від 21 року,
– освіта вища або незакінчена вища,
– буде перевагою наявність власного авто та водійського посвідчення.
Особисті якості:
– чесність, відкритість, лояльність, доброзичливість, щирість, –
оптимізм,
– орієнтація на командну роботу і колектив,
– розвинуті лідерські якості,ініціативність, здатність до самостійної роботи, відповідальність,
– вміння досягати поставленої мети,
– креативність і вміння швидко приймати рішення,
– мотивація на розвиток та професійний ріст.
Навички:
– впевнений і активний користувач ПК;
– бажане знання англійської мови, буде перевагою.
Повна зайнятість
Відрядження по Україні, та за кордон (Польща, Угорщина, Західна Європа)
Оплата праці: висока ставка + бонуси від продажів.

Менеджер ЗЕД (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!

Про компанію: Іноземна аграрна компанія

Вимоги: Освіта вища, повна. Знання мов – Англійська (intermediate). Впевнений користувач ПК (Microsoft office)  Робота в 1С бажано; Досвід від 2 років ЗЕД, постачання, збут. Знання первинних бухгалтерські документів, правила документообігу на підприємстві; замовлення товарів на підприємстві, робота з постачальниками/ клієнтами.

Обов’язки:

  1. ЗЕД, адміністрування процесу.(Техніка, запчастини, обладнання, хімія, насіння)
  2. Замовлення та адміністрування наступних груп: Паливо, IT комп’ютерна техніка, оренда техніки.
  3. Замовлення товару , пошук альтернативних постачальників , робота в 1С,створення замовлень , контроль та створення номенклатури, створення постачальника , аналіз ринку, контроль надходження документів від постачальника, контроль оплат , отримання найкращих умов та цін.
  4. Контроль роботи  ассистента менеджера з постачання щодо замовлення:
  • Тара, упаковка, піддони, ящики, біг-беги, каністри
  • Утилізація тари
  • Кур’єрські послуги
  • Офіс МШП, канцтовари
    Особисті якості: Відповідальність,наполегливість, комунікабельність, бажання навчатися і розвиватися, спостережливість, уважність, здатність опрацьовувати великий об’єм паперової роботи, стресостійкість.
    Вид занятості: повна
    Графік роботи : з 9:00 до 17:30


Дизайнер флексографії (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Іноземна компанія – виробник упаковки
Місто: Львів
Обов’язки: розробка логотипів, графічного матеріалу
Вимоги до кандидиата:
– навички роботи в програмах CorallDraw, Illustrator;
– естетика;
– почуття смаку;
– можливість поїхати на навчання в інше місто на місяць;
Вид зайнятості: повна;
Графік роботи: пн-пт, 8:00 – 17:00

Начальник складального цеху

Компанія з іноземними інвестиціями запрошує на роботу начальника складального цеху мягких меблів
Місто Великі Мости
Заробітня плата 25000

Основні задачі:

Організація виробничого процесу;

  • Організація обліку та контролю за діяльністю персоналу;
  • Контроль якості;
  • Формування звіту про діяльність за період.

Основні вимоги:

  • Знання технології виробництва м’яких меблів;
  • Досвід керівної роботи в організації виробничих процесів;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Розмовна польська мова

Умови:

офіційне працевлаштування

офіційна оплата праці

можливість професійного і кар’єрного росту

Фінансовий директор

Місто – Львів
Заробітня плата – 26000 грн


Торгова компанія запрошує на постійну роботу фінансового директора

Основні задачі:

  • Вдосконалення та постановка управлінського обліку компанії;
  • Формування та аналіз управлінської звітності (рух грошових коштів прямим і непрямим методами, P&L), консолідація інформації з різних ЦФВ;
  • Організація та контроль дотримання процесу бюджетування , щомісячний контроль виконання бюджету підприємства;
  • Податкове планування та оптимізація оподаткування;
  • Податкова та бухгалтерська звітність;
  • Управління процесами та персоналом.

Головний бухгалтер (30000 грн.)

Новостворене виробниче підприємство з іноземними інвестиціями запрошує на роботу головного бухгалтера

Функції:

Контроль ведення бухгалтерського і управлінського обліку

Підготовка та подання звітності в контролюючі органи

Підготовка управлінської звітності для власників бізнесу

Формування підрозділу по мірі функціонування компанії

Вимоги:

досвід роботи від 5 років, вища освіта

досвід роботи в компанії з іноземними інвестиціями

знання міжнародних стандартів ведення обліку

англійська мова на рівні вільного спілкування (письмово, усно)

досвід управління підлеглими

Маркетолог

Ціль: Якісна робота по просуванню ТМ на ринку. Розробка стратегії та реалізація в рамках існуючих умов ринку. Робота з партнерами та командою продаж.  Розробка маркетингових активностей та контроль їх реалізації.

Обов’язки:

  1. Пошук підрядників та робота з дизайнерами.
  2. Контроль, реалізації маркетингової стратегії на закріпленій території.
  3. Участь в розробці акцій, сайту, POS матеріалів і т.д.
  4. Проведення постійних навчань для персоналу дилерів, формування якісної бази навчання на фабриці.
  5. Виконання розпоряджень директора пов’язаних з збором інформації по існуючим конкурентам, маркетинговій активності та ціновій політиці виробників.
  6. Формування звітності за встановленою формою.
  7. Виконання маркетингових планів продаж на закріпленій території та заходів згідно потреб компанії.
  8. Постійна комунікація з партнерами компанії для відстеження активності конкурентів та долі на ринку.

 

Вимоги:
1. Високій рівень комунікативних навичок
2. Наявність досвіду роботи на схожій посаді.
3. Успішний досвід підтверджений рекомендаціями.
4. Вища освіта.
5. Високий рівень користування ПК.

 

Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 18:00

Соціальний та компенсаційний пакет: телефон, ноутбук, оплата відряджень, амортизація авто, паливо (за потребою).

Продавець-консультант

Місто: Київ

Обов’язки:

— розрахунок вартості;

— консультація по матеріалах, ціні, конструктивних особливостях тощо;

— заповнення звітів;

— розсилка комерційних пропозицій, пошук потенційних покупців.

Вимоги:

— знання офісних програм та бажане знання 1С бухгалтерія;

— середня освіта;

— наявність досвіду роботи на схожій посаді;

Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 18:00

Менеджер з персоналу (HR)

Українська виробничо-торгова компанія запрошує на роботу менеджера з персоналу. Територіально- Новий Львів

Основні задачі:

  • підбір персоналу
  • адаптація працівників
  • організація навчання
  • формування внутрішнього кадрового резерву та організація процесу наставництва
  • організація та проведення оцінки персоналу
  • вдосконалення системи стимулювання
  • організація корпоративних заходів

вимоги:

  • успішний досвід роботи у сфері HR від 5 років;
  • бажання професійного росту;
  • вміння аналізувати інформацію та готувати пропозиції/презентації;
  • відмінні комунікативні навики;

Юрисконсульт (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна

Про компанію: Іноземна аграрна компанія


Вимоги до кандидата:
Вища юридична освіта рівня спеціаліст/ магістр;
Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю (буде перевагою).
Знання цивільного, господарського, земельного, трудового, податкового, кримінального та кримінально-процесуального  законодавства, правового регулювання  ЗЕД (включаючи валютний контроль).
Знання Англійської мови: intermediate.

Комп’ютерна грамотність:
Досвід роботи на подібній позиції від 3-х р.
Бажана наявність власного автомобіля.

Обов’язки: Договірна робота (розробка та аналіз проектів договорів).
– Юридичний супровід діяльності компанії  у всіх сферах (фінанси і бухгалтерія, продажі і постачання, управління персоналом, виробництво, логістика тощо)
– Представництво інтересів компанії в судових, правоохоронних, контролюючих органах
– Претензійно-позовна робота.
– Підготовка та оформлення корпоративної документації.

Вид занятості: повна.
Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 17:30

Особисті якості:

  • Аналітичний склад розуму
  • Організованість та управління часом
  • Відповідальність
  • Стресостійкість

Менеджер (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Про компанію: українська компанія з іноземними інвестиціями

Вимоги: знання  англійської або польської мови на розмовному рівні; знання 1С.

Обов’язки:
– Робота в 1С: виписка рахунків, видаткові накладні, нумерація (порядковість номерів замовлень).
– Робота з існуючими клієнтами, пошук нових (в телефонному режимі);
– Зустрічі з клієнтами на місці;
– Адміністрування сайту(деколи);
– Приготування замовлення до відправки;
– Перевірка наявності товару, звірка того що надійшло по накладних.
Графік : пн-пт з 9:00 по 17:30

Асистент керівника (вакансія неактуальна)

Місто Львів
Заробітня плата – 10000

Шукаємо для замовника позитивну, розумну, інтелігентну, грамотну людину на посаду асистента генерального директора.

Основні задачі:

  • планування часу керівника
  • планування нарад, комунікація з керівниками по напрямках по виконанню задач
  • розсилка/отримання для подальшої роботи необхідної інформації
  • комунікація з відвідувачами
  • підготовка презентаційних матеріалів про компанію
  • виконання інших доручень

Вимоги: досвід роботи від 2 років, вища освіта, вміння працювати з офісною технікою, вихованість; уважність до деталей, акуратність.

Інспектор з кадрів (вакансія неактуальна)

(вакансія неактуальна)

Про компанію: Іноземна аграрна компанія

Вимоги: освіта вища, неповна вища,досвід роботи на аналогічній посаді в компанії виробника, знання трудового законодавства, комп’ютерна грамотність.

Обов’язки:

    • Ведення бази даних та облік працівників в 1С 8.3.
    • Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
    • Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю.
    • Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. .
    • Контроль документообігу при відрядженні , згідно правил компанії.

Особисті якості: комунікабельність, організованість та управління часом, відповідальність.
Вид зайнятості: повна.
Графік роботи: з пн по пт з 9:00 по 17:30.

Регіональний менеджер (м. Вінниця, Хмельницький) (вакансія неактуальна)

Територія – Центр України. Вінниця, Хмельницький, Житомир, Кропивницький, Черкаси

Обов’язки:

якісна робота з партнерами на закріпленій території, розвиток, навчання дилерів та розширення каналів збуту;

пошук партнерів на закріпленій території;

контроль, розширення та супровід дилерів на закріпленій території;

участь в розробці мотивації персоналу дилерів, контроль виконання інструкцій, наказів і розпоряджень компанії;

проведення постійних навчань для персоналу дилерів, формування якісної бази для партнерів;

виконання розпоряджень директора пов’язаних з збором інформації по існуючим конкурентам, маркетинговій активності та ціновій політиці виробників;

формування звітності за встановленою формою;

виконання цільових показників по продажам.

Вимоги:

  • високій рівень комунікативних навичок;
  • наявність досвіду роботи в продажах дверей або будівництві (розглядаються також інші напрямки);
  • успішний досвід підтверджений рекомендаціями.
  • знання ринку дверей або будівельних матеріалів;
  • лідерські якості та досвід з навчання персоналу;
  • знання психології та методики навчання персоналу;
  • вища освіта;
  • наявність автомобіля;
  • знання ПК на високому рівні;

Графік роботи: з пн по пт, з 9:00 по 18:00
Відрядження : 60%

Управитель-господарник в садибу в Карпатах (вакансія неактуальна)

Садиба знаходиться поблизу міста Сколе, на території в 30 соток, де є садиба, сауна і господарське приміщення.
Вимоги до кандидиата: чоловік чи жінка віком до 50 років, або молода сім’я,
Обов’язки:
– забезпечення порядку та догляд за садибою;
– дрібний поточний ремонт;
– догляд за територією і сауною;
– прийом туристів(поселення);
– деколи приготувати простенький сніданок для гостей.

Оплата праці 7000 грн в місяць
Після кожного робочого місяця можна брати відпустку за свій рахунок терміном до 10 днів.
Проживання в окремій частині будинку.

Менеджер зі збуту (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія займається гуртовим продажем витратних матеріалів: лаки, фарби, глина
Місто: Львів
Вимоги: активний продавець, досвід роботи у даній сфері, бажане знання англійської мови, бажання працювати, ініціативність, здатність до самостійної роботи, відповідальність, вміння досягати поставленої мети.
Обов’язки: робота з існуючими клієнтами, залучення нових, проведення телефонних переговорів.
Оплата праці: ставка+відстоки від продажів.
Вид зайнятості: повна, пн-пт, з 9:00 – 18:00.

Категорійний менеджер (побутова хімія і супутні товари) (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Компанія – мережа супермаркетів
місто Червоноград
Вимоги:
– досвід роботи обов’язково у даній сфері та напрацьовані контакти з постачальниками даної групи товарів.
– бажання працювати, ініціативність,
– здатність до самостійної роботи, відповідальність,
– вміння досягати поставленої мети.
Повна занятість.
Компанія надає житло, якщо кандидат не з Червонограду

Бухгалтер (вакансія неактуальна)
Вакансія неактуальна!
Обов’язки:
Точно і оперативно виконувати завдання, поставлені головним бухгалтером чи керівником підприємства; розвиватися, освоюючи нові ділянки роботи.
Робота з первинними документами на придбання та продаж ТМЦ, послуг, робіт; облік ТМЦ; клієнт-банк; зарплата і ін.
Написання ділових листів, відправка кореспонденції, ведення реєстрів договорів, наказів і ін.
Вимоги:
Знання основних правил, стандартів бухгалтерського обліку, розуміння обліку ПДВ, податку на прибуток, основ касової дисципліни.
Досвід в обліку зарплати, кадрового обліку.
Вища освіта по даній спеціальності.
Досвід роботи від 6 місяців
Особисті якості:
Відповідальність, акуратність, наполегливість, вміння працювати швидко і точно, комунікабельність, низька конфліктність.
Навички:
Впевнений і активний користувач ПК (Word, Excel – відмінно, 1С – впевнено, МЕДок – вітається);
Повна зайнятість

 

Консультант з продажу бізнесу (вакансія неактуальна)

Вакансія неактуальна!
Місто: Київ Компетенції і функціональні зобов’язання: – стратегічне планування по проекту; – ведення переговорів з перспективними для компанії проектами; – формування комерційної пропозиції для проекту; – аналіз документів компанії клієнта; – розробка інвестиційних документів по проекту; – складання плану просування проекту спільно з маркетологом компанії; – спілкування з потенційними інвесторами; – продаж франшизи і супровід угоди; – ведення CRM-системи по клієнтам; – формування звітів по проекту для компанії клієнта. Вимоги до кандидиата: – ділова хватка, впевненість, вміння вести переговори і вільно спілкуватися з власниками бізнесу; – комунікабельність на всіх соціальних рівнях; – пунктуальність; – вміння працювати з великою кількістю завдань і виставляти пріоритети; – розуміння механізму роботи бізнесу – здатність до самоорганізації і планування робочого дня; – вміння швидко приймати рішення і брати на себе відповідальність; – вміння доводити справу до результату; готовність працювати з терміновими завданнями. Навички: вільне володіння українською, російською та англійською мовами; Вид зайнятості: повна Оплата: ставка + відсотки від продажу бізнесу