ТРЕНІНГ ДЛЯ ТРЕНЕРІВ

Мета:

розвиток навиків, необхідних бізнес-тренеру для успішного проведення навчання

Цільова аудиторія:   

працівники, котрі будуть періодично чи систематично займатися навчанням персоналу

Завдання тренінгу:

  • навчити використовувати проектний підхід в створенні навчальних програм;
  • навчити передавати знання змістовно та цікаво для різних груп учасників;
  • надати інформацію про організацію процесу навчання;
  • відпрацювати на практиці взаємодію з учасниками, навчитись контролювати динамку групи;
  • сформувати практичні задачі для використання учасниками у їх тренінгових програмах.

По закінченню навчання учасники зможуть:

  • ставити цілі і задачі навчання;
  • підготувати і провести тренінгову сесію;
  • розвинуть навики роботи з аудиторією;
  • розробити структуру власного бізнес-тренінгу;
  • провести оцінку ефективності навчання.

Програма тренінгу:

1-й день:

  • знайомство, правила роботи;
  • принципи ефективного засвоєння матеріалу під час тренінгу;
  • принципи та особливості навчання дорослих;
  • базова модель навчання;
  • створення системи навчання в компанії;
  • створення програми розвитку для окремої категорії персоналу;
  • методи передтренінгової діагностики потреб у навчанні;
  • методи посттренінгової оцінки здобутих знань і отриманих вмінь;
  • тренінгові та не тренінгові проблеми організацій;
  • практичні вправи про методи збору інформації для визначення потреб навчання.

форми навчання:

  • групові аудиторні: тренінг, семінар, майстер-клас;
  • адаптаційні: наставництво, welcome-тренінг;
  • самонавчання: банки знань, корпоративні бібліотека та відеотека, дистанційне навчання;
  • навчання практикою: ротація, заміщення керівника, стажування, участь в робочих групах;
  • індивідуальне: коучинг, консалтинг, супровід;
  • тренінг як ефективна форма навчання;
  • види тренінгів;
  • структури: тренінгу, тренінгового дня, блоку;
  • роль тренера в компанії;
  • поняття «компетенція», компетенції тренера.

методи, які використовуються в тренінгу:

  • лекція;
  • дискусія;
  • мозковий штурм;
  • розробка і проведення ігор;
  • кейси, бізнес ігри;
  • кінометафори;
  • тести;
  • ігри та розігріваючі вправи.

практичні вправи про джерела інформації щодо цілей навчання

мотивація учасників тренінгу:

  • способи підвищення мотивації учасників тренінгу;
  • «важкі учасники»;
  • правила ефективної комунікації, вербальна та невербальна комунікація.

методологія розробки тренінгу :

  • принципи розробки програм навчання;
  • підготовка роздаткового матеріалу;
  • підготовка додаткового інструментарію для проведення тренінгу;
  • принципи запам’ятовування матеріалу тренінгу;
  • організація простору проведення тренінгу;
  • етичні принципи і цінності тренера;
  • практичні вправи про проведення учасниками елементів тренінгу.

2-й день

проведення учасниками елементів тренінгу:

  • безпосереднє проведення індивідуальних тренінгових програм;
  • зворотній зв’язок щодо якості ведення;
  • бар’єри у проведенні тренінгу;
  • власний стиль тренера.