Цільова аудиторія :

  • Керівники відділів, підрозділів
  • Молоді спеціалісти з управлінським потенціалом

Ціль

  • Напрацювання  практичних алгоритмів управління командою, комунікацій, мотивації команди та самомотивації.
  • Отримання дієвих механізмів зростання відповідальності працівників
  • Напрацювання систем взаємодій команд між собою для  досягнення ними максимально можливих та бажаних результатів
  • Підвищити  ефективність лідерів та ефективність команди

Програма

День 1

  • Вплив та Владність! Лояльність та прийняття. Лідери – управлінці в компанії.
  • Практична робота: Я лідер – різний в залежності від…!
  • Від “Дифузійної групи” до Колективу та  Команди.
  • Практична робота:“Хто ми ?”
  • Алгоритми формування команди. Етапи формування команди. Характеристики високопродуктивних команд.
  • SMART вже не той!  Команда : Планування. Цілі. Завдання не по SMART
  • Практична робота:  «Цілі команди =  цілі компанії»
  • Мотивуюча комунікація. Ефективні переговори  з командою.

День 2

  • Принципи компанії. Цінності керівника v.s.бачення працівником цінностей компанії
  • Практична робота : Матриця  компетенцій та відповідальності команди
  • Конфлікти в команді і між командами. Комунікативні перешкоди.
  • Практична робота:   “З мінусу в плюс”.  Карта конфлікту. Управління конфліктом.
  • Конструктивне обговорення проблем. Пошук рішень, обмін думками та ідеями.
  • Цінності : алгоритми побудови та утвердження в основі Організаційної культури  компанії.
  • Практична робота: процеси формування команди
  • Команда 2.0 = команда що саморозвивається
  • Практична робота:  Від проблеми до можливостей  – результат взаємодії команд.
  • Практична робота: “Розкрути свою команду”. “Змагання та рейтинг команд”

 

Тренінг побудований за принципом 20%/80% (теорія/практика)